Jak nakupovat
Reklamace bude přijímaná na adrese našeho skladu: Rynising Holding SE, Polanecká 803/72, 72100 Ostrava Svinov, Česká republika
REKLAMACE PŘEPRAVY
Při přebírání zásilky zkontrolujte, zda má originální neporušené zabalení, není zjevné mechanické poškození nebo promáčení zásilky či otevření a znovu zalepení zásilky.
Zásilku si tedy vždy pečlivě prohlédněte a neváhejte reklamovat u přepravce! V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít a musí požadovat po přepravci sepsání zápisu ohledně zjištěných závad, případně reklamační protokol. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.
VÝMĚNA ZBOŽÍ, VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Při výměně nebo vrácení zboží je nutné dodržet tyto podmínky:
Zboží musí být nepoškozené.
Zboží nesmí být použito.
Zboží musí být kompletní.
Společně se zbožím dodejte doklad o koupi, nebo číslo objednávky.
Zboží nesmí být zasláno na naši adresu dobírkou.